Mittwoch, 18. Januar 2023

Meine liebsten Buchzitate #108

 1. "Merry Inkmas" von Talia Hibbert, Seite 74 (Kindle Edition)

I can tell you watched a lot of Disney as a child. You have an unnaturally positive outlook on life.

2. "Untouchable" von Talia Hibbert, Seite 45 (Kindle Edition)

Oh dear. She was doing the thing. The talk like a lawyer in a TV drama because I'm absolutely shitting myelf thing.

3. "The Secret Book Club. Kein Weihnachten ohne Liebesroman" von Lyssa Kay Adams, Seite 152 (Skoobe Edition) 

"Eins solltest du wissen, Honey. Ich lasse mich lieber von dir beleidigen, als von allen anderen umschmeichelt zu werden." 

4. "Highly Suspicious and Unfairly Cute" von Talia Hibbert, Seite 12

"If you like the girl, say something."

"Like what?"

"Like, 'Hey, Minnie, I also hate Dickens. Let's get pancakes.'"

"Bruh. Not Dickens. Everyone loves Dickens."

Well, that can't be true. I had to read A Tale of Two Cities last year and almost clawed my eyes out.

5. "Merry Inkmas" von Talia Hibbert, Seite 78 (Kindle Edition)

Everything about her felt perfect. Not flawless; just exactly as God or whoever the fuck had intended. Perfect. For him.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Vielen Dank für deinen Kommentar! Ich freue mich immer darauf, mit euch zu diskutieren. Bitte achte aber darauf, höflich zu sein und niemanden zu beleidigen. Kommentare, die darauf abzielen, Streit zu provozieren, zu verletzen oder illegale Inhalte beinhalten, werden ohne Ausnahme gelöscht.